...

Den här helgen blev inte riktigt som planerat, Ebba blev magsjuk först,hennes blev som tur var lindrig, smittade mig och jag börjar äntligen känna mig bra. Har knappt kunnat äta eller dricka alls i några dagar. Inte så spännande. Hög feber hade jag en dag också. Har jag berättat hur trött jag är på dessa sjukdomar nu?! 


Imorn ska vi hämta Ebba tillsammans på dagis, E slutar tidigt (vågar inte hoppas på för mycket än, det kan alltid ändras) efter dagis ska vi åka direkt till mormor och morfar. Hon kommer bli så glad. 
Vi säger knappt längre att vi ska åka dit eller att dom ska komma hit för vi eller dom kan bli sjuka och då ställer vi in. 

Vi håller tummarna på att vi allihopa kan få vara friska, Ebba blir ofta sjuk på högtider, och Folke har inte haft en frisk månadsdag ännu och han blir 4(!!!) hela månader på lördag. Min mini, vad snabbt det går. 

Jag hoppas att det här blir mitt sista inlägg om sjukdomar på väldigt länge nu. 

Allmänt | |
Upp