Igår..

Tänk igår för ett år sedan plussade jag. Vilka blandade känslor jag hade under flera månader. Lycka och rädsla på samma gång. I början hade jag ångest över att gå på toaletten, det var hemskt. Det kändes som jag skulle svimma varje gång. Det var så jag märkte missfallet några månader tidigare. 

Det var en tuff graviditet psykiskt, tuff för mig, E och Ebba. Kanske inte så mycket för Ebba men jo jag var inte den mamma hon förtjänade att ha. 

Men nu ligger han här, vår lille Folke är så otroligt go. Så lugn, glad och nöjd. Än så länge :), det måste alltid läggas till, det kan vända fort det där. 
Han och Ebba är det finaste i världen. Två så lika men ändå så olika människor. 
Tänk vad hyss storasyster kommer lära sin lillebror, och hon längtar. Holke stoor nu (F är lite svårt att uttala så Folke är Holke) Holke leka med mig säger hon.
 Aja det är då inte bara gulligull, Ebba är fortfarande en minihuligan men oftast väldigt snäll mot Folke. 

Allmänt | |
Upp