Tradera

Jag la upp en massa kläder för några dagar sen som jag visste aldrig skulle komma till användning igen. De flesta blev faktiskt sålda. Jag säljer det så billigt, enligt mig själv iaf. Men då får jag ändå något för det. Nu ska jag få se hur folk är att betala, några är likadan som jag som betalade på en gång. 


Tänker nog fortsätta lägga upp lite kläder. Ebbas och Folkes absolut minikläder kommer jag inte sälja. Men resten känns kanske lite dumt att spara på. Även om vi en dag bestämmer oss för en till så kommer det dels finnas lite sparat från båda och sen är det ju väldigt roligt att köpa kläder också ;) 

Jag borde sova, Folke tog morgon redan vid halv 5 i morse. Och när han somnade om sen så var jag såklart pigg. Men han vaknar så glad och med världens leende, då kan jag inte grina över att han vaknar tidigt. Det finns sina för och nackdelar att sova tillsammans men att få se hur glad han är när han vaknar är helt klart en stor fördel. Han är nöjd och glad mestadels av tiden, men när bilen eller vagnen står stilla då är vi inte lika glada ;) haha. Men vet ni, jag är bara så jäkla glad att jag kan gå med honom i vagn och att han kan somna där. Det var något jag saknade med Ebba när hon var liten. Men att gå med henne i sele var mysigt det också. 

Dagis imorn och sen ska jag posta en väldans massa kläder. Och när man har sålt kläder så måste man köpa nytt  väl? Jag behöver köpa en vad man nu kallar det, funktionsjacka? Tunnare jacka som jag inte blir genomsvett (lycka till) i när jag är ute och går lite längre promenader. Jag har tights och skor, men en jacka är ett måste. 

Nej, sova var det.
God natt! 

Mitt minne är värre än en guldfisk, har inget minne alls att jag redan hade skrivit om morgonen. Vad säger man, amningshjärna? Vi skyller på det iallafall...

Allmänt | |
Upp