Doktorn

Folke har haft sin hosta i 3 veckor nu så igår ringde jag och fick tid till doktorn. Men allt verkade se bra ut och jag skulle återkomma om den inte försvunnit om en vecka. Han har väl lika som sin syster son alltid åker på hosta vid förkylning. Bara att på en liten bebis låter den så jobbig. Han hostar inte särskilt mycket och det verkar inte vara jobbigt för honom. 


Men det kändes bra att få träffa en läkare iallafall. 

Folke har börjat rulla över från rygg till mage, har gjort det i någon/några veckor nu. På skötbordet ligger han inte still längre utan försöker snurra runt på en gång, lilla buse.

Jag måste snart ta en Ebba och mamma dag, jag känner att vi behöver det. Som det är nu så känns det som om jag bara säger åt henne hela tiden, vilket jag måste göra men en dag för oss själva behöver vi ha väldigt snart. Får väl pumpa ut lite eller så får Folke ersättning och umgås med sin pappa lite. 


Jag har traderashoppat lite och fått hem flera av kläderna. Blev lite kär i hängselbyxorna. Och overallen hade han på sig idag när vi var ute och åkte, han blev så söt :)

Allmänt | |
Upp