Lekiga dagar...

Jag har haft min kusin med som flicka här på besök i några dagar. Det var så kul att träffa dom igen. Evelina är en sån person som jag inte behöver varken träffa eller direkt prata med på länge utan att det känns konstigt nästa gång vi ses. För varje gång vi ses så känns det som om det vore igår. Hon har alltid stått mig väldigt nära. Vi kan vara så väldigt lika men samtidigt olika. Med henne kan jag vara 100% ärlig utan att hon tar illa upp.

Hennes flicka är så otroligt fin, och hon har nog bland de finaste ögonen som finns :)
Hon och Ebba har busat massor. Ebba ska visa sig stor och knuffas tyvärr lite för mycket. Vi säger till henne varje gång. Jag vet inte mer vad vi kan göra? Jag hoppas det är något som går över snart. Jag tycker det är lite jobbigt när hon gör så. 

Vi har varit ute på promenader, varit i olika lekparker. Vi hann med en liten shoppingrunda på Erikslund också. Jag köpte en till ram som ska till Folkes rum och sen ett fleece-set till Folke. Behöver köpa nytt till Ebba också. 

Imorn är det fredag igen, vad jag vet har vi inga planer. Vi håller alla tummar och tår den här helgen att Ebba kan få vara frisk, efter en dagisvecka har Ebba sen i vintras blivit sjuk på helgen. Vore skönt om vi allihopa kunde få vara friska ett litet tag nu. 

Skriv inläggstext 

Allmänt | |
Upp