Rullar..

Igår vände sig Folke från rygg till mage för första gången själv, duktiga killen. Idag har han gjort det flera gånger, han ser så glad ut när han äntligen kommit över på magen, för han får kämpa lite för det först :) 


Ebba har fått så långt hår nu så man kan göra lite frisyrer i håret, eller ja man kan försöka. Att få Ebba att sitta helt still utan att röra runt på huvudet går inte riktigt. 
Jag testade att göra en inbakad fläta idag. 

Inte den finaste men hon är så fin i uppsatt. 


Imorn ska vi försöka åka och beställa markiser, äntligen börjar det bli lite varmare men vi har solen rätt i vardagsrum/kök, vårt och Folkes sovrum och solen är där från morgon till kväll. Markis behövs. 

Våren är så efterlängtad :) Kunna öppna upp här hemma för första gången. Nu när vi inte har katterna så behöver vi inte stänga på samma sätt. Jag saknar våra katter ibland, men jag tror dom har det väldigt bra hos deras nya ägare. Där får de all kärlek och uppmärksamhet de förtjänar. 

Nä jag ska nog göra som resten i huset, gå och lägga mig. 

Allmänt | |
Upp